przez bronislav.gabrys » 18 cze 2012, 08:38
Dzień dobry, czy Pan uruchamia progeCADa przez rysunek, albo tylko aplikację? Jeżeli pojawi się początkowy ekran, ale program się nie uruchomi, należy zakończyć proces "icad.exe", następnie proszę spróbować ponownie uruchomić progeCADa. Jeżeli się nie uda, należy otwórzyć folder poparcia użytkownika w menu "Start" -> "Wszystkie programy" -> "progeCAD 2011 ..." -> "Pożytek" -> "Folder poparcia użytkownika" i stąd przesunąć wszystkie objekty do nowego folderu, do pustego folderu "Folder poparcia użytkownika" skopiować wszystkie pliki z folderu "C:\Program Files (x86)\ProgeCAD\progeCAD 2011 Professional PLK\user data cache". Następnie jest potrzebne odnowić paski narzędzi i menu.
Dzień dobry, czy Pan uruchamia progeCADa przez rysunek, albo tylko aplikację? Jeżeli pojawi się początkowy ekran, ale program się nie uruchomi, należy zakończyć proces "icad.exe", następnie proszę spróbować ponownie uruchomić progeCADa. Jeżeli się nie uda, należy otwórzyć folder poparcia użytkownika w menu "Start" -> "Wszystkie programy" -> "progeCAD 2011 ..." -> "Pożytek" -> "Folder poparcia użytkownika" i stąd przesunąć wszystkie objekty do nowego folderu, do pustego folderu "Folder poparcia użytkownika" skopiować wszystkie pliki z folderu "C:\Program Files (x86)\ProgeCAD\progeCAD 2011 Professional PLK\user data cache". Następnie jest potrzebne odnowić paski narzędzi i menu.