progeCAD.pl Kontakt Pomoc techniczna Rejestracja obrazu

Rejestracja obrazu

W przypadku niektórych problemów technicznych koniecznym może się okazać nagranie video, na którym zostanie zarejestrowane występowanie problemu. Dzięki dostarczeniu nam takiego filmu będziemy w stanie odtworzyć okoliczności, za których powstały komplikacje przy użytkowaniu progeCAD. Pozwoli to nam sprawniej podejść do rozwiązania problemowego zagadnienia.

Sytuację problemową można zarejestrować przy użyciu aplikacji CamStudio. Jest to program z licencją GPL - bezpłatny do użytku osobistego i komercyjnego.

  Pobierz CamStudio RECORDER


Pobrany plik należy rozpakować i zapisać na dysku. Zawiera 2 foldery - na początku wskazana jest instalacja CamStudioCodec a dopiero następnie uruchomienie w folderze CamStudio pliku CamStudioPortable.exe (aplikacja nie instaluje się - od razu przygotowana jest do użycia).
Po nagraniu video z obrazem ekranu powstanie stosunkowo duży plik, który można skompresować np. do formatu .rar lub .zip. Jeśli wielkość skompresowanego pliku nadal nie będzie możliwa do przesłania za pomocą emaila, to można umieścić go na jednym z portali do przechowywania danych. Alternatywnym rozwiązaniem może być wgranie video do serwisu typu youtube.com lub wrzuta.pl.

Uwaga: W przypadku braku praw do instalacji kodeków aplikacji można użyć również bez nich, jednakże zarejestrowany obraz będzie się zacinać.